poniedziałek, 21 marca 2011

Obóz i zawody

Od 28 lutego do 18 marca przebywałem na obozie w Zakopanym. Nie do końca przebiegł on po mojej myśli, ponieważ pod koniec pierwszego tygodnia dostałem wysokiej gorączki i musiałem odpuścić bieganie. Drugi tydzień przebiegałem cały, ale w niedzielę pod koniec wycieczki czułem lekki ból w prawym achillesie, i niestety musiałem przerwać bieganie na dwa dni ( chodziłem tylko na basen). W środę czułem się już dobrze i wyszedłem na 12km ciągłego. Podczas treningu noga mnie nie bolała, ale wieczorem znowu czułem ból i odpuściłem już sobie bieganie do końca obozu.
W piątek po obiedzie wyjechałem do Obornik Śląskich na II Puchar Przedwiośnia. W sobotę zdecydowałem, że wystartuję, ale w razie problemów miałem zejść. Podczas rozgrzewki odczuwałem lekki ból, ale dało się biegać, gorzej było ze świeżością, bo po prawie tygodniu nie biegania nogi miałem ciężkie i trudno było się rozpędzić.
Co do samego biegu to zrobiłem ok 30’’ błędu, i zająłem drugie miejsce przegrywając tylko z Wojtkiem Kowalskim, poniżej link do wyników. (Od czasu widniejącego na wynikach trzeba odjąć 2’) http://esc.artemis.wroclaw.pl/index.php

Brak komentarzy: